"Київстар" скасував наступну плату за тариф для своїх користувачів: кого стосується

Компанія розповіла про компенсацію абонентам через незручності, пов'язані зі збоєм.
"Київстар" скасував наступну плату за тариф для своїх користувачів: кого стосується
Ілюстративне фото / depositphotos.com

Мобільний оператор "Київстар" повністю відновив усі базові сервіси, які постраждали через хакерську атаку 12 грудня. Компанія скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів. Про це повідомила пресслужба "Київстару".

Читайте також:

Зазначається, що "Київстар":

  • скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
  • виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.

Як пояснили в компанії, планова тарифна плата не буде стягуватись у всіх, зокрема:

  • абонентів передплати з 22.12 по 21.01;
  • абонентів контракту, зокрема тих, хто користується послугою "Домашній Інтернет", з 22.12 по 21.01;
  • бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
  • користувачів "Домашнього Інтернету" та "Все разом" з 1.01 по 31.01.

Читайте також:

"Усе відбувається автоматично. У день планової оплати гроші з рахунку не знімуться і вам нарахуються всі обсяги за тарифом", - йдеться в повідомленні.

Раніше ми писали, що 12 грудня в роботі мобільного оператора "Київстар" виник масштабний технічний збій.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK