Dengi.ua: Наступне питання вже більш конкретне, про бюджетні місця на економічному та фінансовому факультетах. Чи буде бюджет на маркетингу – також запитання.
Сергій Квіт: На маркетинг у нас були бюджетні місця в позаминулому році, в минулому році нам їх скасували. В цьому році ми давали запит на бюджетні місця, і досі, як я вже сказав, не одержали відповіді. Ми розраховуємо, що вони будуть.
Але я хотів би таку річ сказати. Я був на підсумковій колегії Міністерства Освіти у Харкові, і там був дуже цікавий виступ Міністру Освіти Криму в обговоренні щодо державного замовлення. І в нього була дуже цікава пропозиція. Він каже: «Давайте ми з’ясуємо перелік університетів, куди найбільше хочуть вступити і вступають наші випускники. І саме цим
університетам треба в першу чергу дати державне замовлення. А інші – вже як вийде.» Я думаю, що ця ідея має смисл, тому що, наприклад, якщо взяти таку спеціальність, як маркетинг, то вона була визначена кращою в КМА і кращою в Україні. Це означає, що за нормальною логікою, якраз наш університет повинен мати державне замовлення. Тому я сподіваюсь, що ми будемо його, але на сьогоднішній день ще немає відповіді від Держави.