Для оформлення житлової субсидії громадяни повинні подати заяву про призначення та декларацію про доходи й витрати. Це можна зробити онлайн - в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, повідомили в ПФУ.

Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Читайте також: Чи можуть претендувати на субсидію громадяни, які мають у власності авто - відповідь ПФУ

Алгоритм дій такий:

  • зайти на вебпортал електронних послуг ПФУ;
  • авторизуватися для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП - указати назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обрати файл ключа та ввести особистий пароль;
  • в особистому кабінеті обрати розділ "Комунікації з ПФУ" і натиснути на пункт "Заява на житлову субсидію чи пільгу"; 
  • перед формуванням заяви підготувати скановані копії документів, надати згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку "Продовжити";
  • обрати пункт "Заява про призначення та надання житлової субсидії";
  • заповнити відповідні поля онлайн-форми; 
  • додати скановані копії документів, натиснувши кнопку "Додати файл";
  • натиснути кнопку "Сформувати заяву", розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;  
  • накласти цифровий підпис та надіслати документи до ПФУ.

Читайте також: Отримання субсидії: Куди звертатися українцям за призначенням виплат

При цьому за процесом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення" - "Статус звернення".

Раніше ми писали, що українці можуть самостійно за допомогою онлайн-сервісу перевірити, чи призначено їм субсидію на оплату житлово-комунальних послуг.