Клієнти ПриватБанку найчастіше витрачають кошти "Національного кешбеку" на поповнення мобільного, оплату комуналки та інтернету. Про це повідомила пресслужба фінустанови.
Читайте також: "Національний кешбек": тепер у "Дії" можна перевірити, чи є товар у програмі
Майже половина - 45,1% - клієнтів ПриватБанку, які отримали від держави кешбек за купівлю товарів українських виробників, витрачають кошти з карток "Національний кешбек" на поповнення рахунків мобільних операторів.
Також більше третини - 35,5% - користувачів програми витрачають гроші на оплату комунальних послуг, ще 7,8% - на оплату послуг інтернету, понад 3% - на оплату медичних послуг.
Читайте також: Українці отримали перші виплати "Національного кешбеку": де купують товари найчастіше
За даними банку, на сьогодні вже 20,5 млн грн національного кешбеку зараховано на картки понад 400 тисяч клієнтів ПриватБанку, які оформили в банку цифрову картку "Національний кешбек" та підключили її для участі в програмі.
Відкрити спеціальну цифрову картку "Національний кешбек" Mastercard від ПриватБанку можна в "Приват24" безкоштовно за декілька кліків.
Раніше ми писали, що за жовтень 2024 року українці накопичили втричі більше "Національного кешбеку", ніж місяцем раніше. Загальна сума кешбеку, нарахованого громадянам за другий місяць дії програми, становить 125 млн грн.