У травні 2025 року Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК), отримала 433 звернення громадян щодо якості мобільного зв'язку та інтернету. Про це повідомила пресслужба НКЕК, пишуть Dengi.ua.

Читайте також: SIM-картки в "шахедах": чи будуть українцям відключати мобільний зв'язок

Більше половини з них - 242 скарги (55,9%) - стосувалися мобільного голосового зв'язку та текстових повідомлень. Ще 45 звернень (10,4%) були пов'язані з фіксованим інтернетом, 44 (10,2%) - з фіксованим голосовим зв'язком, 20 (4,6%) - з мобільним інтернетом, а 29 (6,7%) - з послугами поштового зв'язку.

Найактивніше зверталися жителі Києва (84 звернення), а також жителі Львівської (39), Дніпропетровської (38) і Харківської (34) областей.

Зазначається, що всі звернення були розглянуті у встановлені законом терміни. У підсумку 52 питання було вирішено позитивно, ще у 120 випадках громадяни отримали роз'яснення або додаткову інформацію.

Регулятор наголосив: у разі виникнення проблем зі зв'язком або поштовими послугами слід спочатку звернутися до свого постачальника послуг. Якщо питання не вирішено, скаргу можна подати до НКЕК.

Нагадаємо, державний ПриватБанк запустив у застосунку "Приват24" нову послугу - продаж цифрових SIM-карт мобільного зв'язку.

Раніше ми писали, що в Україні офіційно зафіксовано мільйонне перенесення мобільного номера в рамках процедури перенесення абонентського номера (MNP - Mobile Number Portability).