Пенсіонери повинні повідомляти Пенсійний фонд України про будь-які зміни в особистих даних, щоб уникнути затримок або призупинення виплат. Це важливо для правильного оформлення та своєчасного перерахунку пенсій. Про це розповіла пресслужба Пенсійного фонду, пишуть Dengi.ua.

Читайте також: Оформлення пенсії: чи потрібна довідка про зарплату до 2000 року

Так, повідомити потрібно в разі:

  • отримання нового паспорта громадянина України (ID-картки);
  • заміни паспорта у зв'язку з його втратою або викраденням;
  • зміни прізвища, імені або по батькові (обов'язково надати новий паспорт та документ, що підтверджує зміну, наприклад, свідоцтво про шлюб);
  • зміни місця проживання (реєстрації);
  • виїзду на постійне місце проживання за кордон;
  • працевлаштування або звільнення з роботи, зокрема реєстрації ФОП або в разі зняття з реєстрації.

Пенсіонер повинен поінформувати органи Пенсійного фонду протягом 10 календарних днів із моменту настання відповідних змін.

Повідомити про зміни можна:

  • Особисто - звернувшись до найближчого сервісного центру ПФУ за місцем проживання.
  • Онлайн - через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ. 

Раніше ми писали, що українські пенсіонери зобов'язані повернути кошти, якщо пенсію було виплачено в більшому розмірі, ніж належить.

Нагадаємо, додаткові виплати від Всесвітньої продовольчої програми ООН (ВПП ООН) для пенсіонерів, осіб без права на пенсію та людей з інвалідністю подовжено ще на 2 місяці - до кінця липня 2025 року.