На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з'явився новий сервіс "Моя ідентифікація", за допомогою якого пенсіонери зможуть самостійно перевіряти дату та спосіб проходження ідентифікації. Про це повідомила пресслужба ПФУ, пишуть Dengi.ua.

Так, в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду для користувачів зі статусом "пенсіонер" з'явився новий зручний сервіс - "Моя ідентифікація".

У цьому розділі зазначаються:

  • дата останньої ідентифікації;
  • джерело, за допомогою якого її було проведено (наприклад, установа банку).

Читайте також: Оформлення пенсії: чи потрібна довідка про зарплату до 2000 року

Сервіс дозволяє легко переконатися, що ідентифікація особи проведена, що є підставою для продовження виплат.

Щоб скористатися сервісом, потрібно зробити кілька кроків:

  1. Зайдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України www.portal.pfu.gov.ua.
  2. Авторизуйтесь одним зі способів: за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або "Дія.Підпису", або ID.GOV.UA. Увійдіть в особистий кабінет.
  3. У меню ліворуч оберіть рубрику "Моя ідентифікація".

"Якщо ви пенсіонер, але у вашому особистому кабінеті сервіс не відображається, оновіть сторінку, натиснувши клавішу F5. Якщо пенсіонер не потребує ідентифікації або жодного разу її не проходив, поля "Дата" та "Джерело" сервісу "Моя ідентифікація" будуть пусті", - йдеться в повідомленні.

Раніше ми писали, що пенсіонери повинні повідомляти Пенсійний фонд України про будь-які зміни в особистих даних, щоб уникнути затримок або призупинення виплат. Це важливо для правильного оформлення та своєчасного перерахунку пенсій.

Нагадаємо, українські пенсіонери зобов'язані повернути кошти, якщо пенсію було виплачено в більшому розмірі, ніж належить.