У 2026 році Укрзалізниця (УЗ) введе 11 нових поїздів і запропонує українцям додаткових 2 млн пасажирських місць. Про це повідомляють Dengi.ua з посиланням на прес-службу компанії.

Зазначається, що в новому графіку на 2025-2026 роки, який запрацює вже з 14 грудня, Укрзалізниця презентувала низку нових цікавих з'єднань та істотних поліпшень наявних рейсів. Зокрема, з'явиться одразу 8 нових міжнародних сполучень і 3 внутрішніх.

Читайте також: Нафтогаз, Укроборонпром, УЗ: Кабмін доручив перевірити найбільші держкомпанії

Повідомляється, що загалом за неповні 11 місяців цього року Укрзалізниця вже перевезла понад 25 млн пасажирів, майже на півмільйона більше, ніж торік. При цьому в липні-серпні УЗ протестувала модель додаткових перевезень за рахунок використання денних оборотних поїздів у перервах між їхніми "основними" рейсами. Результат: у пікові дні забезпечили понад 7 000 додаткових місць на добу, що й лягло в основу планування на 2026 рік. У новому графіку планується збільшити пропозицію місць у пікові періоди на 20% і за рік запропонувати +2 млн місць.

Також УЗ опублікувала ключові оновлення у внутрішньому сполученні, а саме:

  • Новий поїзд №47/48 (Краматорськ) Барвінкове - Чоп (Краматорськ)

Новий поїзд для мешканців прифронтової Донеччини, яка зберігає мультимодальне (із залученням автобусів для "останньої милі") сполучення з рештою України. Поки тимчасовою зупинкою поїздів є Барвінкове на Харківщині, Укрзалізниця пропонує додатковий рейс для регіону, що допоможе швидко дістатися до центрів реабілітації та відновлення в Карпатах (Сколе, Славське), Закарпатті (Перечин, Мукачеве) та міжнародного хаба в Чопі, звідки можливі пересадки.

  • Новий поїзд №33/34 Кривий Ріг - Івано-Франківськ

Новий рейс з'єднає центральні регіони з Прикарпаттям та забезпечить комфортну подорож до туристичних локацій заходу України.

  • Оновлений маршрут поїзда №113/114 Харків - Ужгород

Історичний "бахмутський" рейс, який є безальтернативним потягом соціального значення для Полісся та Волині, отримує продовження до Закарпаття. Цей рейс слід розглядати насамперед як можливість для мешканців Житомира, Олевська, Сарн, Рафалівки та інших міст на маршруті мандрувати в гори (Славсько) та Закарпаття (Ужгород), водночас зберігаючи надійне сполучення із Сумщиною та Харківщиною.

"Окремо варто зазначити, що в напрямку гірських реабілітаційних центрів і курортів у новому графіку прокладено вже понад 40 рейсів, більш як половина з яких із прифронтових областей. На постійній основі курсуватиме регіональний поїзд Львів - Ворохта, який виконує сучасний дизель-поїзд ДПКР-3. Цей рейс довів свою затребуваність для львів'ян і допоможе створити якісну пересадкову альтернативу пасажирам з інших регіонів у пік буковельського сезону", - підкреслили в компанії.

Також повідомляється, що продаж квитків за новим розкладом на дати після 14 грудня вже відкрито в застосунку і на сайті Укрзалізниці.

Як раніше повідомляли Dengi.ua, прикордонний і митний контроль поїздів проводитимуть під час руху, безпосередньо у вагонах.

Dengi.ua також писали про те, чи стануть безкоштовні поїздки українців за програмою "УЗ-3000" збитком для "Укрзалізниці".