Нав'язливі дзвінки більше не турбуватимуть. Оскільки з 2 жовтня в Україні набули чинності нові правила, що дозволяють операторам блокувати спам-номери. Про це пишуть Dengi.ua з посиланням на пресслужбу Мінцифри.
Є кілька варіантів, щоб позбутися рекламних дзвінків, на які громадяни не давали згоди.
Так, у міністерстві радять українцям повідомити про спам-номер своєму оператору:
- Vodafone - у застосунку чи за номером: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 у роумінгу;
- Kyivstar - у застосунку чи за номером: 466 або 0 800 300 466 в Україні, 105466# у роумінгу;
- Lifecell - у застосунку чи за номером: 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 у роумінгу.
Також можна надіслати скарги на спам-дзвінки на гарячу лінію уряду - 1545 - або звернутися до НКЕК через форму на сайті.
Оператор перевірить номер, на який надійшла скарга, і заблокує, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям:
- виклики здійснюють без комунікації;
- середня тривалість дзвінків за 7 днів - менш ніж 60 секунд;
- понад 50% дзвінків на різні номери;
- на номер неможливо передзвонити;
- під час виклику відтворюється записане повідомлення;
- скарги від абонентів;
- кількість вхідних дзвінків, які не завершуються розмовою, на номер - менш як 5% від вхідних та вихідних викликів цього номера
- номер лише для дзвінків, а не для SMS чи інтернету.
Нагадаємо, у ніч на 10 жовтня РФ знову атакувала Україну дронами й ракетами. У Києві та деяких областях довелося вводити спеціальні графіки аварійних відключень світла. Українцям не завадить про всяк випадок підготуватися до блекауту, щоб завжди залишатися на зв'язку.
Читайте також: Українці зможуть підключатися до Starlink через смартфон: що відомо
Раніше ми писали, що Мінцифри надало операторам мобільного зв'язку інструменти для боротьби зі спам-викликами і нав'язливою рекламою, а згодом вони блокуватимуть спам, рекламу і потенційно шахрайські дзвінки.