В Україні для призначення житлової субсидії громадянин, крім заяви та документів, що засвідчують особу, зобов'язаний подати декларацію. У разі виявлення помилки в декларації уповноважений орган повинен сповістити заявника про це, повідомили в Пенсійному фонді.
Уповноважений орган має сповістити заявника про помилку в декларації шляхом особистої бесіди, за допомогою поштового зв'язку, смс-повідомлення, листа на електронну пошту, повідомлення через вебпортал електронних послуг ПФУ або через портал "Дія".
Для виправлення помилки людина може подати нову декларацію (якщо дані потребують зміни чи уточнення) або доповнити попередню (якщо при заповненні документа обов'язкове поле було пропущене). Подавати виправлену декларацію можна в будь-який зручний спосіб.
Зазначається, що помилку потрібно виправити протягом 30 календарних днів із дати подання документів. Водночас термін може бути продовжений на час хвороби заявника. При цьому факт хвороби має бути підтверджений документально.
"Якщо протягом визначеного строку помилки в декларації (чи заяві) виправлено не було, у призначенні житлової субсидії буде відмовлено", - йдеться в повідомленні.
Про це заявнику повідомляють протягом трьох календарних днів із дня ухвалення рішення. Заявник інформується з врученням відповідного паперового повідомлення під особистий підпис із зазначенням причин відмови й порядку оскарження ухваленого рішення або через вебпортал електронних послуг ПФУ, або портал "Дія".
У відомстві додали, що в період дії воєнного стану в Україні уповноважений орган може повідомляти заявнику про ухвалене рішення в телефонному режимі з внесенням відповідного запису до окремого журналу реєстрації інформування заявників.
Раніше ми писали, чи можуть претендувати на субсидію українці, які мають заборгованість з оплати комуналки.