Українці зможуть поскаржитися на поганий зв'язок через "Дію": як це працюватиме

Українці зможуть швидко повідомляти про проблеми зі зв'язком через мобільний застосунок "Дія".
Українці зможуть поскаржитися на поганий зв'язок через "Дію": як це працюватиме
Ілюстративне фото / depositphotos.com

Скоро українці зможуть повідомляти про проблеми з мобільним зв'язком та інтернетом через застосунок "Дія". Кабінет Міністрів ухвалив відповідну постанову. Про це розповіла пресслужба Мінцифри.

Читайте також:

Якщо ви не можете завантажити сторінку, додзвонитися до рідних або надіслати повідомлення, потрібно буде залишити відмітку на карті в застосунку "Дія". Навіть в офлайн-режимі дані надійдуть до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКЕК), щойно пристрій під'єднається до інтернету.

НКЕК проаналізує отриману інформацію та разом із мобільними операторами працюватиме над усуненням проблем зі зв'язком у вказаному на карті місці. 

"Стабільний мобільний зв'язок є питанням безпеки та комфорту громадян. Це можливість бути на контакті з рідними, викликати екстрені служби та отримувати оперативну інформацію, наприклад, перевіряти карту повітряних тривог", - йдеться в повідомленні.

Читайте також:

Зазначається, що послуга запрацює найближчим часом. 

Раніше ми писали, що 19 листопада відбувся аукціон із придбання ліцензій на користування радіочастотним спектром. Цього року мобільні оператори змагалися за п'ять лотів у трьох діапазонах частот.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK