Укрпошта приєдналася до державної програми підтримки громадян "Національний кешбек". Окрім надання поштових послуг, компанія одночасно є торговим майданчиком, де українці можуть купувати товари місцевого виробництва та отримувати 10% кешбеку від держави. Про це повідомила пресслужба Міністерства економіки.
"Приєднання Укрпошти до "Національного кешбеку" - це можливість для сотень тисяч українців, які живуть у сільській місцевості або на прифронтових територіях, отримати доступ до державної підтримки. Понад півтора мільйона безготівкових оплат щомісяця здійснюють українці у відділеннях Укрпошти", - прокоментувала заступниця міністра економіки Надія Бігун.
Відтепер клієнти Укрпошти, які долучилися до програми "Національний кешбек", можуть:
- отримувати кешбек за купівлю товарів українських виробників у відділеннях Укрпошти. Це стосується понад 350 найменувань товарів, серед яких художні поштові марки воєнного часу, продукти харчування, побутова хімія та інші товари;
- використовувати накопичені кошти для оплати поштових, комунальних та інших послуг, мобільного зв’язку, передплати періодичних видань або задонатити на потреби ЗСУ.
Щоб отримувати кешбек від держави, громадянам необхідно:
- Подати заявку через мобільний застосунок банку, який бере участь у програмі, або звернутися до відділення.
- Визначити картки, з яких ви оплачуєте покупки, і надати банку дозвіл на передачу інформації про транзакції з цих карток у магазинах-учасниках програми.
- Відкрити фізичну чи віртуальну картку "Національний кешбек", куди зараховуватиметься кешбек за програмою.
- У застосунку "Дія" в розділі "Сервіси" обрати картку для виплат "Національний кешбек" будь-якого банку-партнера.
Перевіряти нарахування кешбеку можна в застосунку "Дія". Для отримання виплати кешбеку на картку необхідно активувати картку "Національний кешбек" у "Дії".
Раніше ми писали, що за перші два місяці дії "Національного кешбеку" продажі продовольчих товарів українського виробництва, що беруть участь у програмі, зросли на 9,5% (в одиницях), гривневий виторг зріс на 4% порівняно з двома місяцями до запуску програми та аналогічним періодом торік.