З 20 лютого українці отримуватимуть повідомлення з ЕСОЗ у Viber: що робити, якщо немає телефону

У разі наявності в пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилатиметься саме цим каналом зв'язку.
Ілюстративне фото / depositphotos.com
Ілюстративне фото / depositphotos.com

З 20 лютого 2025 року у Viber надходитимуть повідомлення з Електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ) з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення. СМС при цьому залишаться як гарантований канал доставки таких повідомлень, розповіли в Національній службі здоров'я України.

Читайте також:

У разі наявності в пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилатиметься саме цим каналом зв'язку. У разі відсутності в пацієнта Viber йому буде доставлено СМС.

Зазначається, що наступним етапом доставки повідомлень з ЕСОЗ буде доставка пуш повідомлень через "Дію". 

Читайте також:

Якщо в пацієнта немає телефону

Як пояснили в НСЗ, пацієнти, які не мають телефону, як і раніше, зможуть отримати інформаційну довідку. 

При реєстрації в Електронній системі охорони здоров'я пацієнтів, які не мають телефону, з типом методу автентифікації пацієнта "за документами" лікар створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка дублює ту ж інформацію, що в е-рецепті чи е-направленні, а також додатково код підтвердження.

Читайте також:

Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей до 14 років або для недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення надходитиме одному з батьків або законному представнику.  

Раніше ми писали, що Кабінет Міністрів затвердив зміни, які дають змогу Електронній системі охорони здоров'я (ЕСОЗ) здійснювати інформування пацієнтів через альтернативні канали. Повідомлення від ЕСОЗ незабаром надходитимуть також у "Дію" або Viber як альтернатива СМС-повідомленням.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK