З ранку, 23 березня, через технічний збій в IT системі Укрзалізниці (УЗ) не працюють онлайн сервіси. Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через додаток і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги. Тому квитки наразі можна придбати лише через каси.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Зазначається, що відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблем.
У компанії також повідомили, що:
- посилюють додатковими працівникам ранкові зміни залізничних кас на вокзалах;
- для зв'язку з УЗ використовуйте сторінки Укрзалізниці в соціальних мережах.
"Онлайн-сервіси Укрзалізниці досі недоступні, тому ми максимально посилили каси та даємо можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках. Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту - там є PDF-дублікат. На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем. Про зміни повідомлятимемо додатково, слідкуйте за інформацією на офіційних ресурсах Укрзалізниці" - наголосили в УЗ..
Раніше ми писали про те, що Укрзалізниця скасовує знижку в 30% на експортні перевезення агропродукції з низки територій.