Торік експорт російського алкогольного продукту впав у 2,5 рази.
Китайці відмовляються купувати російську горілку, оскільки вона не зовсім підходить їхньому культурному коду. У той же час, росіянам не припав "до смаку" традиційний китайський напій байдзю.
Про це повідомляє The Moscow Times.
Читайте також:
Як зазначає видання, після російського вторгнення в Україну та введення санкцій, у 2023 році експорт горілки з РФ впав майже в 2,5 рази — з $141,7 млн до $59,7 млн. При цьому найбільшим попитом російський міцний продукт користувався у таких країнах:
- Казахстан — $27,9 млн або майже 50% експорту, але на 26% менше, ніж у 2022 році
- Ізраїль - $12 млн (+42% до 2022-го).
- Вірменія - $4,5 млн
- Грузія - $3,9 млн
- Азербайджан - $3,5 млн
Раніше ми писали про те, що Кабмін схвалив законопроект про внесення змін до податкового кодексу щодо підвищення акцизу на деякі види алкоголю.