У 2024 році обсяг виручки в роздрібній торгівлі досяг 689 млрд грн, збільшившись на 16%. Лідером за темпами зростання стала польська компанія LPP, що володіє брендами Reserved і Cropp. Її дохід зріс у 1,5 раза і склав 11 млрд грн. Експерти зазначають, що LPP отримує "дивіденди за сміливість": у 2022 році, коли такі конкуренти, як ZARA і H&M, призупинили діяльність, польський ритейлер продовжив роботу.
Про це повідомляє "Економічна правда" з посиланням на дані Держстату.
Зазначається, що друге місце за динамікою посіла мережа мультимаркетів "Аврора" (юридична особа - "Вигідна покупка"), збільшивши виручку на 40% за рік, до 38 млрд грн.
Також повідомляється, що в продуктовому ритейлі темпи зростання здебільшого відповідають рівню інфляції, однак і тут є свої лідери та аутсайдери. Серед успішних гравців - мережі "Фора" і "Новус", які продемонстрували зростання на 18% і 23% відповідно. Водночас французький "Ашан" опинився серед тих, чиї показники знизилися: його виручка впала на 7,7% порівняно з 2023 роком.
При цьому за обсягами виручки лідерство в сегменті ритейлу продовжує зберігати АТБ-Маркет - 208,9 млрд грн (+15,4%).
Раніше ми писали про те, що 2024 року лідером рейтингу за виручкою серед усіх найбільших підприємств України стала енергетична компанія D.Trading (входить до складу холдингу ДТЕК) із доходом 215,84 млрд грн, а другу позицію посіла мережа супермаркетів АТБ.