Мережа спортивних магазинів Athletics йде з українського ринку

Компанія закриває 29 торгових точок у 15 містах.
ucsc.org.ua
ucsc.org.ua

Власники мережі магазинів спортивних товарів Athletics, що представлена в 15 містах на 29 локаціях, ухвалили рішення про її закриття. Про це в інтерв'ю RAU повідомила генеральний директор компанії Людмила Книш, пишуть Dengi.ua .

За її словами, рішення закрити магазини було ухвалено в червні 2025 року після серії засідань ради директорів і стрес-тестів бюджету. До цього підштовхнуло поєднання низки чинників: стійкого падіння реальних доходів покупців, подорожчання логістики у зв'язку з військовими ризиками, "неможливості узгодити економіку" офлайн-формату за поточних орендних ставок і вартості енергії.

"Ми порівняли три сценарії - "продовжуємо і скорочуємося", "заморожування", "контрольований вихід". З урахуванням фіксованих витрат і зобов'язань перед людьми чесніше і відповідальніше було вибрати третій шлях", - сказала Книш.

Компанія припиняє роботу роздрібної мережі, але зберігає права на торговельну марку. У разі, якщо в майбутньому умови покращуватимуться, діяльність може бути відновлена - самостійно або за ліцензією.

Читайте також:

Засновником ТОВ "Атлетикс" є сінгапурська компанія Felix Trade, кінцевий бенефіціар - Ігор Чернов. Свого часу мережа працювала під брендом "Спортмастер" і перебувала у власності росіян . Згідно з OpenDatabot, за підсумками 2024 року оборот компанії становив 1,8 млрд грн, чистий прибуток - 353,1 млн грн.

Раніше повідомлялося, що українські банки продовжують скорочувати кількість відділень і переводять обслуговування клієнтів в онлайн-формат.

 



Слідкуйте за нашими новинами та відео
  • YouTube
  • Facebook
  • Telegram
  • Google News

ТОП-Новини