Доля TikTok у США: Трамп заявив, що знайшов покупця для платформи

Президент США назвав угоду з Китаєм вигідною для обох країн.
Ілюстративне фото / Колаж: Dengi.ua
Ілюстративне фото / Колаж: Dengi.ua

Президент США Дональд Трамп повідомив, що досягнуто домовленості з Китаєм, яка дасть змогу TikTok продовжити роботу на американському ринку. За його словами, американські активи китайської ByteDance, власниці соцмережі, будуть передані під контроль американських інвесторів. Це має вирішити проблему блокування TikTok у США, яку обговорюють майже рік.

Про це пише Reuters, повідомляють Dengi.ua.

"Ми досягли угоди щодо TikTok... Є група дуже великих компаній, які хочуть його купити", — заявив Трамп, не надаючи подальших деталей.

Він назвав домовленість із китайською стороною вигідною для обох країн і зазначив, що вона допоможе зберегти десятки мільярдів доларів вартості.

"Діти так сильно цього хочуть, що мені телефонують батьки. Вони не хочуть цього для себе. Вони хочуть цього для своїх дітей", — повідомив Трамп.

Утім, будь-яка угода ще потребуватиме схвалення Конгресу, який нині контролюють республіканці. Саме він за часів адміністрації Джо Байдена ухвалив закон, який зобов'язував ByteDance продати американський бізнес TikTok через побоювання, що китайський уряд може отримати доступ до даних користувачів і використати застосунок для шпигунства або операцій впливу.

Читайте також:

Адміністрація Трампа тричі відкладала виконання цього закону, побоюючись негативної реакції мільйонів користувачів застосунку. Сам Трамп вважає, що TikTok допоміг йому здобути перемогу на виборах торік - його акаунт має понад 15 млн підписників.

За даними CNBC, угоду можуть укласти протягом найближчих 30-45 днів. До неї мають приєднатися як чинні інвестори китайської ByteDance, так і нові учасники.

Раніше ми писали, що вартість китайської соцмережі Xiaohongshu, відомої у США як RedNote, зросла на 19% - з $26 до $31 млрд за першу половину 2025 року .

Також ми вже писали, що австрійська організація noyb, що спеціалізується на захисті конфіденційності в цифровому середовищі, подала скаргу на популярні китайські платформи AliExpress, TikTok і WeChat , бо вони не дотримуються законів Європейського союзу про надання користувачам повного доступу до їхніх персональних даних.



Слідкуйте за нашими новинами та відео
  • YouTube
  • Facebook
  • Telegram
  • Google News

ТОП-Новини