Укрзалізниця запустила власний мобільний застосунок: Що доступно користувачам

Від сьогодні застосунок уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
Укрзалізниця запустила власний мобільний застосунок: Що доступно користувачам
Ілюстративне фото / depositphotos.com

Укрзалізниця в партнерстві з Mastercard запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів. Про це повідомила пресслужба компанії.

Так, у новому застосунку користувачі зможуть:

  • придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
  • повернути квитки;
  • отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
  • знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
  • отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.

Читайте також:

Зазначається, що тестування нового застосунку було проведене в липні, а від сьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.

Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, тому будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні, пояснили в компанії.

"Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат", - додали в УЗ.

Раніше ми писали, що Укрзалізниця запустила оплату квитків у чат-боті Apple Messages через Apple Pay.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK