Укрзалізниця в партнерстві з Mastercard запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів. Про це повідомила пресслужба компанії.
Так, у новому застосунку користувачі зможуть:
- придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
- повернути квитки;
- отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
- знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
- отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
Зазначається, що тестування нового застосунку було проведене в липні, а від сьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, тому будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні, пояснили в компанії.
"Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат", - додали в УЗ.
Раніше ми писали, що Укрзалізниця запустила оплату квитків у чат-боті Apple Messages через Apple Pay.