Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми.
У вівторок, 12 грудня, у роботі мобільного оператора "Київстар" виник масштабний технічний збій. Частина абонентів повністю не має зв'язку. Таку інформацію підтвердили в компанії.
"Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв'язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми.
"Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння", - додали в "Київстарі".
Раніше ми писали, що якщо зник зв'язок від мобільного оператора, можна переключитися на мережу іншого завдяки національному роумінгу.