Компанія Disney заклала у свій бюджет $24 млрд на створення контенту в наступному році. Ця сума є дещо більшою, ніж минулого 2023 року, коли компанія витратила $23,4 млрд. Про це повідомляє The Hollywood Reporter.
Однак не варто очікувати на збільшення виробництва фільмів та серіалів. Левову частину коштів спрямують на продакшн спортивних програм.
За словами фінансового директора Disney Кевіна Ленсберрі, вже зараз близько 40% витрат компанії припадає саме на спортивний контент.
І у наступному році ці видатки зростуть ще більше.
Це пов'язано з подорожчанням контрактів з NFL, початком нової угоди з NBA, вартість якої вдвічі більша за попередню. Також на підвищення витрат вплине запуск нового, присвяченого спорту, флагманського стримінгового сервісу ESPN.
Нагадаємо, як ми вже писали, після другого тижня прокату українська кінострічка “БожеВільні” зібрала касу розміром 3,5 млн грн.