Незважаючи на підвищення цін, продаж «молочки» збільшився.

Обсяги виробництва можуть досягти довоєнних уже цього року.
Незважаючи на підвищення цін, продаж «молочки» збільшився.
Angelina Litvin / unsplash.com

Першого місяця весни виробники свіжих молочних продуктів були досить активними. Незважаючи на підвищення цін, вони змогли навіть збільшити обсяги реалізації. Про це повідомляє ІНФАГРО.

Експерти зазначають, що є ще "базарна" пропозиція молока, сметани, кисломолочного сиру, але ця ніша невпинно звужується, і її впевнено заповнюють заводські позиції. Тому й не дивно, якщо вже поточного року виробництво певних видів свіжих молокопродуктів наблизиться до довоєнних показників.

Крім того, помітне зростання продажів відбувається, незважаючи на суттєво меншу кількість потенційних споживачів через втрату територій із населенням, через масову міграцію та не надто великі доходи українців.

Читайте також:

Аналітики ІНФАГРО вважають, що у березні заводи могли виробляти свіжих молокопродуктів на 11% більше, ніж за аналогічний місяць минулого року, але все ще на 12% менше у порівнянні з березнем 2021 року. Далі розрив показників із довоєнним періодом продовжуватиме зменшуватися.

Прогнозується, що попри суттєве подорожчання сировини поступове підвищення цін дозволило не втратити доходи. Тому надалі базові ціни на таку продукцію, якщо й збільшуватимуться,,то несуттєво.

Раніше ми писали , що імпорт польського сиру в березні побив рекорди



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK