Найбільший у світі виробник кави компанія Nestle SA підвищить ціни та зменшить розмір упаковок. Таке рішення пов'язане з подорожчанням кавових зерен, повідомляє Bloomberg.
Керівник Nescafe та Nespresso Девід Ренні заявив, що Nestle зосередиться на розчинній каві та кавових капсулах. У цьому сегменті сировина дешевша, ніж для виготовлення інших видів продукції.
"Ми не захищені від змін цін на каву, зовсім ні, але ми вже підвищили ціни і продовжимо це робити”, — повідомив Ренні.
Водночас Nestle планує залучити більше споживачів, пропонуючи різноманітні формати упаковок у різних цінових категоріях. Також, за словами керівника компанії, нова технологія екстракції дозволить отримувати більше кави з кожного зерна без втрати якості.
Як ми вже писали, за два тижні листопада ціни на курячі яйця в Україні подорожчали у 1,5-1,7 рази.