Супермаркети використовують різноманітні маркетингові прийоми, щоб стимулювати покупців витрачати більше. Однак шульги виявляються менш сприйнятливими до таких стратегій, і причина цього досить несподівана.
За даними Новини.LIVE, існує цікава поведінка шульг, яка впливає на їхні купівельні звички та допомагає їм економити, повідомляють Dengi.ua.
Читайте також: Хитрощі маркетингу: сучасні ТОП-прийомів магазинів, щоб змусити витратити більше грошей
Видання описує причини того, як ліворукість впливає на витрати.
Зокрема, в магазинах товари розставляють за певною схемою, спрямованою на збільшення прибутку. Так, найдорожчі позиції розміщують із правого боку та на рівні очей, щоб привернути увагу більшості покупців - здебільшого правшів. Така розстановка робить товари доступнішими візуально та фізично, що провокує на спонтанні витрати.
Водночас оскільки правші інстинктивно дивляться праворуч і не завжди прагнуть шукати вигіднішу альтернативу, вони часто беруть перше, що трапляється на очі. Шульги ж, з огляду на особливості сприйняття, насамперед звертають увагу на ліву частину полиць, де зазвичай знаходяться менш розкручені та дешевші товари.
Таким чином, ліворукі покупці рідше роблять необдумані покупки і частіше обирають дійсно потрібні продукти, завдяки чому витрачають менше грошей.
Як раніше повідомляли Dengi.ua, в Україні компанії роздрібної торгівлі заробили майже 700 млрд грн у 2024 році, а за обсягами виторгу в сегменті ритейлу лідерство продовжує зберігати АТБ-Маркет з 209 мільярдами гривень.