Мобільний оператор "Київстар" продовжує відновлювати всі послуги після масштабної хакерської атаки. Що вже доступно абонентам, розповіла пресслужба компанії.

Читайте також: Компенсація від "Київстар": шахраї вигадали нову схему обману українців

За інформацією пресслужби, наразі працюють:

  • мобільний інтернет в метро Києва та Харкова;
  • 99% базових станцій;
  • послуги зв'язку та мобільного інтернету;
  • SMS, міжнародний голосовий роумінг;
  • брендові магазини "Київстар".

Читайте також: Чому нацроумінг для абонентів "Київстару" відключили: у Держспецзв'язку назвали причину

Водночас компанія продовжує:

  • покращувати роботу "Домашнього Інтернету";
  • знімати обмеження у швидкості мобільного інтернету;
  • працювати над запуском швидкісного мобільного інтернету в роумінгу.

"Ми спрямували всі наші сили на стабілізаційні роботи, а також долучили до цього міжнародних партнерів. Робимо все, щоб якомога швидше усунути всі наслідки хакерської атаки", - йдеться в повідомленні.

Раніше ми писали, що 12 грудня в роботі мобільного оператора "Київстар" виник масштабний технічний збій.