Державна митна служба фіксує суттєве зростання імпорту пального напряму від виробників нафтопродуктів. Бізнес ретельніше обирає контрагентів, дедалі частіше віддаючи перевагу під час укладання контрактів безпосереднім виробникам пального, про що свідчить аналіз митних оформлень імпорту нафтопродуктів за 9 місяців 2025 року.

Про це повідомила пресслужба відомства, пишуть Dengi.ua.

Так, частка митних оформлень пального за угодами, укладеними з безпосередніми виробниками, становить 45% від загальної кількості оформлених митних декларацій. Це майже в 1,6 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року. 

Завдяки цьому значно зменшується кількість ризикових операцій із використанням нехарактерних маршрутів та наданням сумнівних документів про походження нафтопродуктів. Це означає більш швидке та якісне митне оформлення, а також більше гарантій, що на український ринок потрапляє пальне перевіреної якості та походження.

Читайте також: Ціни на пальне в Україні можуть знизитися: на скільки й коли

У відомстві додали, що всього за 9 місяців 2025 року Енергетичною митницею Держмитслужби оформлено 6 млн 396 тис. тонн імпортованих нафтопродуктів. Унаслідок до держбюджету перераховано понад 128 млрд грн, що майже на чверть більше, ніж за аналогічний період 2024 року.

Раніше ми писали, що Служба безпеки України ввела обмеження на імпорт дизельного пального індійського походження. Згідно з рішенням, надісланим 15 вересня на адресу Енергетичної митниці, усі партії пального з Індії допускатимуться на ринок тільки після проходження обов'язкового відбору та лабораторних перевірок. Нові правила почнуть діяти з 1 жовтня.

Нагадаємо, на тлі паливної кризи, що виникла через удари дронів по нафтопереробних заводах, російський уряд приготував пакет заходів щодо початку імпорту бензину з Китаю та інших країн Азії.