У ПФУ пояснили, як подати документи на призначення субсидії онлайн на вебпорталі електронних послуг фонду.
Для оформлення житлової субсидії громадяни повинні подати заяву про призначення та декларацію про доходи й витрати. Це можна зробити онлайн - в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, повідомили в ПФУ.
Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Читайте також:
Алгоритм дій такий:
- зайти на вебпортал електронних послуг ПФУ;
- авторизуватися для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП - указати назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обрати файл ключа та ввести особистий пароль;
- в особистому кабінеті обрати розділ "Комунікації з ПФУ" і натиснути на пункт "Заява на житлову субсидію чи пільгу";
- перед формуванням заяви підготувати скановані копії документів, надати згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку "Продовжити";
- обрати пункт "Заява про призначення та надання житлової субсидії";
- заповнити відповідні поля онлайн-форми;
- додати скановані копії документів, натиснувши кнопку "Додати файл";
- натиснути кнопку "Сформувати заяву", розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
- накласти цифровий підпис та надіслати документи до ПФУ.
При цьому за процесом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення" - "Статус звернення".
Раніше ми писали, що українці можуть самостійно за допомогою онлайн-сервісу перевірити, чи призначено їм субсидію на оплату житлово-комунальних послуг.