До уваги громадян, які отримали смс-повідомлення про переказ через Western Union для отримання грошової допомоги від міжнародних організацій.
Коли міжнародна організація ухвалює рішення про нарахування грошової допомоги людям, що залишили заяву на платформі "єДопомога", вона надсилає SMS-повідомлення з кодом банківського переказу від Western Union (MTCN-код) для отримання готівки. Про це повідомили в Мінсоцполітики.
Українці можуть отримати грошовий переказ двома способами:
- Використавши MTCN-код для переказу грошової допомоги безпосередньо на свій банківський рахунок через онлайн-банкінг, якщо є клієнтами ПриватБанку, Ощадбанку або Акцент Банку (А-Банку).
- Отримати готівку в будь-якому відділенні ПриватБанку, А-Банку (Акцент Банк), Райффайзен Банку Аваль, Ощадбанку, Укргазбанку, Української фінансової групи, а також Укрпошти, Нової пошти.
Для отримання готівки у відділенні банку потрібні такі документи:
- паспорт громадянина України;
- ID-картка;
- цифрові версії зазначених документів у державному мобільному застосунку "Дія" (приймається всіма партнерами, крім Ощадбанку);
- закордонний паспорт.
Що робити в разі проблем із перерахуванням грошової допомоги:
- Якщо не вдається переказати готівку на свій рахунок онлайн, можна відвідати будь-яке відділення партнера Western Union (ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Нова пошта, Райффайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укрпошта, Укргазбанк, Українська фінансова група).
- Якщо не виходить отримати готівку у відділенні партнера Western Union, потрібно зателефонувати за номером 0 800 600 122.
Раніше ми писали, що з початку повномасштабної війни вже 4,3 млн українців отримали грошову допомогу від різних агентств ООН та інших гуманітарних організацій.