До уваги громадян, які отримали смс-повідомлення про переказ через Western Union для отримання грошової допомоги від міжнародних організацій.
Ілюстративне фото / depositphotos.com
Коли міжнародна організація ухвалює рішення про нарахування грошової допомоги людям, що залишили заяву на платформі "єДопомога", вона надсилає SMS-повідомлення з кодом банківського переказу від Western Union (MTCN-код) для отримання готівки. Про це повідомили в Мінсоцполітики.
Українці можуть отримати грошовий переказ двома способами:
- Використавши MTCN-код для переказу грошової допомоги безпосередньо на свій банківський рахунок через онлайн-банкінг, якщо є клієнтами ПриватБанку, Ощадбанку або Акцент Банку (А-Банку).
- Отримати готівку в будь-якому відділенні ПриватБанку, А-Банку (Акцент Банк), Райффайзен Банку Аваль, Ощадбанку, Укргазбанку, Української фінансової групи, а також Укрпошти, Нової пошти.
Для отримання готівки у відділенні банку потрібні такі документи:
- паспорт громадянина України;
- ID-картка;
- цифрові версії зазначених документів у державному мобільному застосунку "Дія" (приймається всіма партнерами, крім Ощадбанку);
- закордонний паспорт.
Що робити в разі проблем із перерахуванням грошової допомоги:
- Якщо не вдається переказати готівку на свій рахунок онлайн, можна відвідати будь-яке відділення партнера Western Union (ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Нова пошта, Райффайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укрпошта, Укргазбанк, Українська фінансова група).
- Якщо не виходить отримати готівку у відділенні партнера Western Union, потрібно зателефонувати за номером 0 800 600 122.
Раніше ми писали, що з початку повномасштабної війни вже 4,3 млн українців отримали грошову допомогу від різних агентств ООН та інших гуманітарних організацій.


