Спізнилися на рейс через повітряну тривогу: як діяти далі

Пасажири зможуть скористатися своїм квитком протягом наступних 24 годин, обравши потрібний рейс у тому ж напрямку.
Спізнилися на рейс через повітряну тривогу: як діяти далі
Ілюстративне фото / EPA/UPG

Пасажири, які через оголошення повітряної тривоги вчасно не дісталися залізничного вокзалу та не потрапили на запланований рейс, зможуть скористатися своїм квитком протягом наступних 24 годин, обравши потрібний рейс у тому ж напрямку. Про це повідомили в Мінреінтеграції.

Читайте також:

Зазначається, що це правило поширюється й на міжнародні рейси, зокрема на потяг сполученням Київ - Перемишль.

"Якщо в пасажира заплановано пересадку на інший поїзд, він має обов’язково поінформувати про це провідника чи начальника потягу. У такому випадку людині допоможуть скоригувати маршрут. Притримати, якщо це буде можливо, наступний рейс, на який потрібно пересісти", - йдеться в повідомленні.

Читайте також:

Усю інформацію про затримки рейсів можна дізнатися на сайті та офіційних сторінках Укрзалізниці в соціальних мережах.

Щодо запізнень на рейси автобусів пасажирам слід звертатися до перевізників.

Раніше ми писали, що 6 січня Укрзалізниця отримала 100 потужних зарядних станцій для смартфонів, які будуть встановлені на вокзалах із найбільшим пасажиропотоком.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK