Якщо при спробі оновити облікові дані військовозобов'язаними через додаток "Резерв+" ви побачили свій статус "у розшуку", то Міноборони запустило можливість надсилати запити до технічної підтримки щодо таких ситуацій.
Про це пише "Дзеркало тижня" з посиланням на слова заступника міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Катерини Чорногоренко в ефірі телемарафону.
“Ми зараз перебуваємо у розробці додаткового функціоналу, де можна буде дистанційно звернутися за виправленням даних, не здійснюючи візит до ТЦК та СП. Це буде дуже зручна історія, коли не треба буде ходити, знімати себе з розшуку, якщо це було помилково”, – заявила Катерина Чорногоренко.
Вона також наголосила, що це може бути людський фактор, і оператор (ТЦК та СП) може помилятися. Однак завдяки тому, що людина побачить, який має статус, можна буде ці помилки швидко виправляти.
Також заступник міністра повідомила, що зараз є два варіанти дій у цьому випадку. Перший – це звернення до служби підтримки, другий – можливість зробити офлайн через візит до ТЦК та СП.
У Міноборони розраховують, що згодом можливість виправлення буде переведено в автоматичний режим, щоб для уточнення даних людина взагалі не ходила до ТЦК та СП.
Раніше ми писали про те, що понад 415 тисяч громадян України вже оновили свої дані у мобільному додатку "Резерв+".