З початку 2024 року в сервісних центрах МВС було зареєстровано майже 90 тисяч нових транспортних засобів. Про це повідомили в Головному сервісному центрі МВС.
Як розповіли у відомстві, зареєструвати нове авто в сервісному центрі МВС власник може або особисто, або делегувати повноваження продавцю. Автосалони генерують довіреність на право представляти інтереси покупця, яку можна підписати в автосалоні без нотаріуса. Також вони формують акт прийому-передачі.
Представник автосалону може звернутися до сервісного центру МВС замість покупця та перереєструвати авто.
При цьому нове авто не підлягає огляду експертною службою МВС. Транзитні номерні знаки можуть не видаватися. Автівка може взагалі не покидати територію салону. А новому власнику залишається лише забрати вже зареєстрований транспортний засіб у продавця.
Які необхідні документи для реєстрації нового авто в сервісному центрі МВС:
- паспорт із відміткою про реєстрацію місця проживання (або ID-картка та витяг про місце проживання);
- довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- митні документи;
- договір купівлі-продажу;
- сертифікат відповідності;
- довіреність (у разі звернення через уповноваженого представника).
Зазначається, що при першій реєстрації легкового транспортного засобу в сервісних центрах МВС потрібно сплатити збір на обов'язкове державне пенсійне страхування. Розмір збору залежить від вартості авто, у 2024 році він становить:
- не перевищує або дорівнює 499 620 грн - сплачується 3%;
- більше ніж 499 620 грн, але не перевищує або дорівнює 878 120 грн - сплачується 4%;
- більше ніж 878 120 грн - сплачується 5%.
Однак збір до Пенсійного фонду не сплачується при першій реєстрації легкових автомобілів, оснащених виключно електричними двигунами.
Раніше ми писали, що Кабінет Міністрів ухвалив постанову, спрямовану на правове врегулювання питання державної реєстрації транспортних засобів, ввезених на митну територію України як гуманітарна допомога.