Українці зможуть поскаржитися на роботу чиновників за допомогою штучного інтелекту

Мінцифри працює над створенням голосового помічника, який зможе слугувати інструментом оцінки послуг державних органів.
Українці зможуть поскаржитися на роботу чиновників за допомогою штучного інтелекту
ілюстративне фото / diia.gov.ua

Мінцифри працює над створенням голосового помічника, через якого громадяни зможуть залишати відгуки щодо різних ситуацій, з якими вони стикаються на рівні державних послуг.

Про це повідомляє LIGA.net із посиланням на слова міністра цифрової трансформації Михайла Федорова в інтерв'ю телеканалу "Рада".

Читайте також:

За словами міністра, ця технологія розробляється на основі штучного інтелекту та дозволить категоризувати проблему щодо політики, яку формує те чи інше відомство. Відповідальний за направлення чиновник отримуватиме push-повідомлення через додаток "Дія.Офіс" та реагуватиме.

"Ідеально буде потім на основі таких фідбеків від громадян зробити рейтинг цих державних органів", – наголосив Михайло Федоров.

За його словами, 2025 року Мінцифри продовжить розвивати цифрову екосистему, зосередившись зокрема на прискоренні цифрової трансформації міністерств та державних установ. Він також повідомив, що за 5 років Україна піднялася зі 102-го на 5 місце у глобальному цифровому рейтингу ООН Online Service Index.

Раніше ми писали про те, що українці вже можуть подавати заяви про надання консульських послуг через портал або мобільний додаток "Дія".



x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK