Українці зможуть поскаржитися на роботу чиновників за допомогою штучного інтелекту

Мінцифри працює над створенням голосового помічника, який зможе слугувати інструментом оцінки послуг державних органів.
ілюстративне фото / diia.gov.ua
ілюстративне фото / diia.gov.ua

Мінцифри працює над створенням голосового помічника, через якого громадяни зможуть залишати відгуки щодо різних ситуацій, з якими вони стикаються на рівні державних послуг.

Про це повідомляє LIGA.net із посиланням на слова міністра цифрової трансформації Михайла Федорова в інтерв'ю телеканалу "Рада".

Читайте також:

За словами міністра, ця технологія розробляється на основі штучного інтелекту та дозволить категоризувати проблему щодо політики, яку формує те чи інше відомство. Відповідальний за направлення чиновник отримуватиме push-повідомлення через додаток "Дія.Офіс" та реагуватиме.

"Ідеально буде потім на основі таких фідбеків від громадян зробити рейтинг цих державних органів", – наголосив Михайло Федоров.

За його словами, 2025 року Мінцифри продовжить розвивати цифрову екосистему, зосередившись зокрема на прискоренні цифрової трансформації міністерств та державних установ. Він також повідомив, що за 5 років Україна піднялася зі 102-го на 5 місце у глобальному цифровому рейтингу ООН Online Service Index.

Раніше ми писали про те, що українці вже можуть подавати заяви про надання консульських послуг через портал або мобільний додаток "Дія".



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK