Деякі українці, які отримують послуги від газопостачальної компанії "Нафтогаз України", повідомили про появу заборгованості, незважаючи на своєчасну і повну оплату за природний газ. Компанія роз'яснила, які кроки слід зробити в подібній ситуації.
Про це свідчить інформація, розміщена на офіційній сторінці "Нафтогазу" у Фейсбук.
Так, кілька клієнтів компанії повідомили про випадки, коли після здійсненої оплати їм було нараховано заборгованість. В одному з випадків обласне газове господарство затримало переказ сплачених коштів на рахунки "Нафтогазу". В іншому - сума заборгованості була пов'язана з послугою транспортування газу, яка, за словами клієнта, вже була оплачена в повному обсязі.
У компанії пояснили, що в разі виникнення невиправданого боргу за транспортування газу, обсяги постачання визначає оператор газорозподільної мережі (ГРМ), який відповідає за розподіл ресурсу. При цьому фахівці "Нафтогазу" можуть провести детальну перевірку на підставі інформації з рахунку клієнта.
У зв'язку з цим, у "Нафтогазі України" рекомендують у разі виникнення подібних ситуацій звертатися безпосередньо в компанію і вказувати номер особового рахунку.
"Нарахуванням обсягів займається оператор ГРМ, але, щоб допомогти Вам розібратися в цьому питанні і підказати куди саме звернутися для його вирішення, нам знадобиться Ваш особовий рахунок", - зазначили в компанії.
При цьому знайти номер особового рахунку можна в особистому кабінеті на офіційному сайті ГК "Нафтогаз України".
Раніше ми писали про те, що українцям у 5 областях вирішити питання з газовою компанією стало простіше, оскільки для отримання послуг ГК "Нафтогаз України" відкрито додаткових 111 точок доступу.