У квітні українці придбали 1 242 нових легкових автомобілів. Це майже вдвічі більше, ніж було в березні 2022 року, свідчать дані AUTO-Consulting.
"Але якщо порівнювати з квітнем 2021 року, то падіння залишається катастрофічним - 87%", - підкреслили аналітики.
За підсумками 4 місяців оператори ринку реалізували 12 905 нових легкових авто, що менше на 58,4% порівняно з попереднім роком.
Зазначається, що за умов воєнного часу ринок авто сильно переформатувався. Попит на машини є, хоч і в меншому обсязі.
Лідером українського ринку є марка Renault, яку обирають 16% покупців. Toyota на другому місці, а на третє місце у квітні вийшов VW. Четвертою виявилася Skoda, а п'яте місце стабільно посідає Mitsubishi. При цьому трохи підросли продажі в Hyundai.
"Цікавий тренд - це зростання присутності на ринку Mercedes-Benz та BMW. Пов'язано це з нульовим розмитненням, яким скористалися деякі прямі покупці та ввезли нові автомобілі", - додали аналітики.
Раніше ми писали, що за місяць за умов воєнного стану в Україні було зареєстровано всього 546 нових легкових автомобілів. Порівняно з мирним 2021 роком березневий продаж нових машин упав у 16,5 разів.