Вартість бренду Apple цього року досягла 947 млрд. доларів.
Американська корпорація Apple повернула собі звання найдорожчого бренду у світі, прибравши з першого місця конкурента Amazon. Про це свідчить опитування Kantar BrandZ, пише Bloomberg.
Згідно з дослідженням, зараз вартість бренду Apple досягла 947 млрд доларів, тоді як Amazon опустилася на третє місце. Востаннє Apple була першою в цьому рейтингу у 2015 році.
Читайте також:
До рейтингу також увійшли:
- Google – 820 млрд доларів;
- Amazon – 706 млрд доларів;
- Microsoft – 611 млрд доларів;
- Tencent – 214 млрд доларів;
- McDonald's – 197 млрд доларів;
- Visa – 191 млрд доларів;
- Facebook – 186 млрд доларів;
- Alibaba – 170 млрд доларів;
- Louis Vuitton – 124 млрд доларів.
Раніше ми писали, що нафтовий гігант Саудівської Аравії Saudi Aramco обігнав Apple і став найдорожчою компанією у світі. Його вартість становила майже 2,43 трлн доларів.