Рекламний ринок в Україні впав більш ніж на 70% через повномасштабну війну, розв'язану РФ. Про це повідомив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко в ефірі телемарафону, пише "Економічна правда".
Уточнюється, що в березні обсяг телевізійного рекламного ринку України скоротився до нуля з більш ніж 888 млн у лютому.
У червні ринок реклами становив 12% від показників лютого, а саме 106,5 млн.
"Усе дуже залежить від розвитку ситуації на фронті. Якщо не буде подальшого погіршення та з урахуванням успішних січня-лютого 2022 року, ми оцінюємо, що за підсумками року зможемо вийти на 35-40% від 2021 року", - зазначили в Razom Group.
Раніше ми писали, що Роскомнадзор ухвалив рішення заборонити поширення реклами компанії Google LLC та її інформаційних ресурсів у Росії.