Просування українських товарів у світі: У Мінцифрі повідомили про запуск маркетплейсу

Мета маркетплейсу - об'єднати українських виробників в одну спільноту та познайомити світ з українськими брендами.
Просування українських товарів у світі: У Мінцифрі повідомили про запуск маркетплейсу
Ілюстративне фото / depositphotos.com

В Україні запустили маркетплейс Made with Bravery для просування українських товарів у світі та підтримки економіки нашої країни. Про це повідомили в Міністерстві цифрової трансформації.

Читайте також:

"Маркетплейс Made with Bravery - прекрасна можливість показати круті товари та продукти українських компаній широкому загалу. Ця платформа дозволить бізнесу масштабуватися та знаходити нових клієнтів. А це прибуток, робочі місця, можливість донатити та тримати економіку України на стабільному рівні", - зазначив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

На маркетплейсі можна здійснити покупку з будь-якого куточка світу. Це можуть бути мерч Brave, одяг та взуття, товари для дому, косметика, книги тощо. І все це від українських брендів.

Читайте також:

При цьому продавати товари на маркетплейсі Made with Bravery можуть українські виробники, які відповідають окремо визначеним вимогам.

У міністерстві уточнили, що 5% від кожного придбаного товару передають фандрейзинговій платформі United24, які будуть спрямовані на відбудову України. Крім того, при оплаті карткою Visa ще додатково 5% перераховують на United24 на підтримку держави.

Раніше ми писали, що 5 травня Президент Володимир Зеленський запустив глобальну ініціативу United24 для збору коштів на підтримку України.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK