Дві провідні тютюнові компанії світу визнали спонсорами війни в Україні - НАЗК

НАЗК внесло Philip Morris International та Japan Tobacco International до переліку міжнародних спонсорів війни.
Дві провідні тютюнові компанії світу визнали спонсорами війни в Україні - НАЗК
Ілюстративне фото / Getty Images

Національне агентство з питань запобігання корупції внесло до переліку міжнародних спонсорів війни дві провідні тютюнові компанії світу Philip Morris International та Japan Tobacco International. Компанії продовжують вести бізнес у РФ і сплачують податки до її бюджету. Про це повідомили в НАЗК.

Читайте також:

Американська глобальна сигаретна та тютюнова компанія Philip Morris International продає свою продукцію в понад 180 країнах світу. Найвідоміші марки: Marlboro, Parliament, Bond, Chesterfield, L&M, Next, HEETS.

У РФ Philip Morris International представлена двома афілійованими компаніями: фабриками АТ "Филип Моррис Ижора" в Ленінградській області та філією АТ "Филип Моррис Ижора" "Филип Моррис Ижора Кубань" у Краснодарі, а також організацією ТОВ "Филип Моррис Сейлз енд Маркетинг" із філіями приблизно в 100 містах країни.

Читайте також:

"Частка ринку торгових марок "Філіп Морріс Інтернешнл" в Росії склала 30,1% у 2019 році. Компанія є одним з найбільших платників податків до російського бюджету, за рахунок якого потім утримується й російська армія", - йдеться в повідомленні.

Наразі сукупний обсяг інвестицій Philip Morris International у Росії перевищує 2 млрд доларів США. За даними фінансової звітності російського підрозділу Philip Morris, виручка компанії в перший рік повномасштабного вторгнення РФ в Україну зросла на 8% до 140,3 млрд руб., а чистий прибуток - до 48,2 млрд руб., що на 45% більше, ніж у 2021 році. Податку на прибуток до бюджету агресора було сплачено на суму понад 136 млн дол. США.

Читайте також:

"Ще на початку повномасштабної війни Philip Morris заявив про намір продати свій російський бізнес, щоби зберегти свою репутацію. Однак усі "спроби" продати російський бізнес начебто не мали успіху, і корпорація досі лишається одним із найбільших платників податків до російського бюджету", - наголосили в НАЗК.

Japan Tobacco International (JTI) є лідером тютюнового ринку в Росії (частка ринку близько 34,9%). Вона є однією з найбільших FMCG-компаній у країні за обсягом продажів. До портфеля компанії на російському ринку входять міжнародні бренди Winston, LD, Mevius, Camel, Sobranie і російські марки "Донской табак", Kiss, Play, "Петр I", "Тройка" та інші. 

Зазначається, що за останні 20 років інвестиції JTI в економіку РФ перевищили $4,6 млрд. Податкові платежі компанії 2020 року забезпечили 1,4% доходу федерального бюджету РФ. Сама компанія ж заявляла про те, що російський ринок генерував близько 2 млрд дол. США у 2022 році для JT групи, або приблизно 11% її консолідованого доходу за 2022 рік.

Читайте також:

Хоч представники JTI заявляли, що JT Group призупинила нові інвестиції та маркетингову діяльність у Росії, але компанія все ще продовжує виробляти та поширювати продукцію в РФ, додали у відомстві.

Раніше ми писали, що Національне агентство з питань запобігання корупції внесло китайську групу компаній Alibaba Group Holding Limited до переліку міжнародних спонсорів війни, оскільки вона продовжує працювати в РФ.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK