Рекламно-комунікаційний ринок в Україні порівняно з минулим роком у 2023 зріс на 77%, повідомляє Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК).
Зокрема, за даними організації, кількість телевізійної реклами збільшилась на 49%, радіореклами – на 160%, діджитал реклами – 78%.
Інтернет-ринок та діджитал реклама цього року, порахували у ВРК, загалом демонструють відновлення до рівня 2021 року. Цього вдалося досягти завдяки цифровому відео (включаючи Youtube), оголошенням у соціальних медіа, банерній рекламі, rich media, а також influencer маркетингу. 2024 року, вважають експерти, зростання продовжиться, але з меншою динамікою на рівні 15-20%.
У ВРК прогнозують, що на ринку телереклами зростання у 2024 році становитиме 60%-65%, що може скласти не менше 5,6 млрд грн.
Ринок радіореклами також продовжить збільшуватися (+20%), що дозволить перетнути позначку 1 млрд грн вперше в історії цієї категорії медіа.
Раніше ми писали, що великі бренди продовжують йти з платформи Маска через антисемітський контент і його образи на адресу рекламодавців.