За два роки війни група BROCARD сплатила до держбюджету 1,2 млрд грн, ще на 194 млн допомогла ЗСУ

За два роки війни група BROCARD сплатила до держбюджету 1,2 млрд грн, ще на 194 млн допомогла ЗСУ
Пресс-служба

В 2023 році група компаній BROCARD сплатила до українського бюджету 590 млн грн. А загалом в 2022-2023 роках сплачено 1 млрд 263 млн грн. податків. На допомогу ЗСУ у 2023 було спрямовано 187,5 млн грн, а з початку повномасштабного вторгнення – 194 млн грн. Зокрема, 5 млн грн отримав фонд «Повернись живим», – про це йдеться в офіційному звіті.

До 2022 року група компаній BROCARD володіла 96 магазинами у 26 містах України. 30 з них було втрачено або закрито в наслідок окупації росіянами частини території України. На сьогодні мережа BROCARD має 66 магазинів, які розташовані в найбільших ТРЦ 22-х українських міст. У 2023 році запрацювали три нові магазини BROCARD: у Луцьку (ЦУМ), Івано-Франківську (ТРЦ «Велес») та Вінниці (ТРЦ «Sky Park»).

На початок 2024 року команда BROCARD налічує 1400 працівників. Фонд оплати праці становить понад 370 мільйонів гривень.

Загальний обіг коштів в 2023 році сягнув 3,5 млрд грн. У 2023 році магазини відвідали понад 5,5 млн клієнтів. Кількість постійних клієнтів у 2023 році перевищила 1,9 млн осіб. Більше ніж 160 тисяч нових відвідувачів зареєструвалися в магазинах мережі та на сайті brocard.ua, – підбивають підсумки  року в BROCARD.

«Я щиро пишаюся нашою командою, якій вдалося не тільки встояти в нелюдських умовах війни, зберегти бізнес, але й досягти вагових результатів», – каже Філіп Бенасен, власник BROCARD.

На офіційному сайті також повідомили, що однією з пріоритетних задач на найближчі роки є співпраця з українськими виробниками парфумів та косметики. Мережа вже реалізує продукцію 26 українських брендів. Загалом в BROCARD представлено понад 300 світових преміальних брендів – оригінальну продукцію постачають лише від офіційних дистриб'юторів. Також у 2023 році зібрали найбільшу в Україні колекцію авторських ароматів: більше 70 нішевих брендів з усього світу, серед яких є й український аромат – 13PERFUMES.

«2023 рік, безперечно, був одним із найскладніших у майже 30-річній історії BROCARD, Особисто я вважаю, що нашому унікальному колективу вдалося здійснити нездійснене. В умовах втрати частини магазинів, вимушеної міграції багатьох співробітників, серйозних логістичних проблем, постійних атак з боку конкурентів ми вистояли: виплатили податки державі, допомогли нашим героїчним воїнам і при цьому забезпечили клієнтів тим, що було їм необхідно як ніколи, – позитивними емоціями. Як на мене, це найбільший успіх, яким ми справді маємо право пишатися»,  –  робить висновки 2023 року директор компанії Людмила Севрюк.

BROCARD – найбільша в країні парфумерно-косметична мережа в сегменті luxury, перший магазин якої відкрився 1997 року в Києві. Саме з нього почалася історія преміальної косметики й парфумерії в Україні.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK