Цього разу до списку найбільш дорогих закупівель потрапили дві позиції, що замовила Ізмаїльська міська рада, повідомляють Українські новини.
Зокрема, на п’ятому місці знаходяться відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності на 9 млн 751 тис. гривень, на восьмому ─ поточний ремонт (шляхи евакуації) доріжок безпеки до портової інфраструктури на 2 млн 212 тис. гривень.
Посилаючись на видання ElitExpert, Українські новини пишуть, що в невеликому місті на півдні Одеської області з майже мільярдним бюджетом давно «дерибанять» міський бюджет.
«Адже Ізмаїльський міський голова Андрій Абрамченко не тільки вправно перефарбовується під кожні вибори, але й вміє домовлятися. І настільки вдало, що та ж Держаудитслужба під час перевірок не звертає увагу на мільйонні порушення, а фіксує лише якийсь мізер. Наприклад, таке відбулося восени 2019 роки, коли аудитори за результатами перевірки знайшли порушень … на 784 тис. грн», - зазначають Українські новини.
А журналісти зафіксували тендерних порушень, здійснених саме під час перевірки Держаудитслужбою – на суму 33 мільйони гривень. Однак, щоб не проводити відкриті торги, Управління житлово-комунального господарства подрібнило предмети закупівлі таким чином, щоб сума договору не перевищувала 1,5 млн гривень. За 9 місяців 2019 року, тобто за період, який перевірявся, ізмаїльське УЖКГ без торгів передало 5 місцевим компаніям «Ізмаїлагрошляхбуд», «Роднік», «Альтаїр-Буд», «Евродор» і «Конті» підрядів на загальну суму 230 млн гривень.
У виданні відзначили, що за дивних обставин аудитори не побачили порушень на декілька сотень мільйонів бюджетних коштів, і тому міська влада Ізмаїла продовжила закупівлі за такою ж схемою.
Як вказують журналісти, у 2021 році закупівлі без торгів проводились на підставі проведення аварійних робіт в місцях провалів. А після початку війни було віднайдено більш оригінальну схему – постійний ремонт шляхів евакуації чи під’їздів до порту.
Зокрема, про це свідчить призначення платежу транзакції в казначейській системі:
«Які ж тут заходи і роботи з тероборони? Це лише списання бюджетних коштів на перестилання асфальту чи плитки, якщо взагалі такі роботи проводились. Які відновлювальні роботи? Розбиті фурами дороги, які ремонтуються роками з одного й того ж самого асфальту, який знімають, а потім знов кладуть. Чомусь жодного правоохоронця і аудитора це не цікавить, а дарма, підсумовує ElitExpert», - зазначають у своєму матеріалі Українські новини.