Кабмін хоче залучити приватних інвесторів до модернізації портів. Про це йдеться у проекті постанови Кабінету міністрів "Деякі питання компенсації інвестицій, внесених суб'єктами господарювання до стратегічних об'єктів портової інфраструктури, які є об'єктами державної власності", пише ZN.ua.
Зокрема інвесторам пропонується механізм компенсації за рахунок портових зборів. При цьому розмір компенсації інвестицій не повинен перевищувати розміру сплачених інвестором коштів.
«У зв'язку з військовою агресією РФ проти України існує проблема недостатнього фінансування морської галузі, у тому числі у зв'язку з недосконалою фіскальною політикою, що призводить до нестачі коштів у державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (АМПУ)", - говорить пояснювальна записка до проекту ухвали.
Повідомляється, що запропонований проект визначає порядок укладання договорів, а також містить зміни до постанови Кабміну №899 від 3 жовтня 2012 року, згідно з якими не обов'язково мати затверджений фінплан для інвестування у модернізацію порту. Інвестором або кільком інвесторам на одному об'єкті може виступити юридична особа або фізична особа-підприємець. У той же час, дія нового порядку не поширюватиметься на договори державно-приватного партнерства – концесійні договори та договори оренди державного майна.
Раніше ми писали , що на березі Тиси планую побудувати річковий порт із мультимодальним терміналом.