Maersk запустила перший глибоководний контейнерний сервіс в Україні вперше з початку повномасштабного вторгнення Росії, яке призвело до відкликання контейнеровозів великими перевізниками.
Про це повідомляє The Loadstar.
Наголошується, що це сталося у рамках співпраці з українським фідерним оператором Iteris. Компанія використовує судно місткістю понад 1100 тонн для з'єднання українського глибоководного порту «Чорноморськ» із румунським контейнерним терміналом Констанца.
«У квітні Iteris та Maersk займалися доставкою порожніх контейнерів для експортерів та відправкою повних вантажних контейнерів до Констанци для перевалки. Arkas, CMA CGM, Evergreen та MSC ділять простір у сервісі», – розповів виданню представник одеської консалтингової компанії Informall BG Данило Мельниченко:
Також Мельниченко заявив, що очікує на подвоєння обсягів у найближчі місяці, і до цього сервісу приєднаються нові судноплавні лінії. А з додаванням додаткового корабля, цілком імовірно, що цей сервіс обійде румунські ворота і замість цього доставлятиметься безпосередньо в Україну з Єгипту та Туреччини, як це зазвичай робилося до війни.
Повідомляється, що Iteris та Maersk також співпрацювали у сфері баржового перевезення, перевозячи контейнери між іншим українським дунайським портом «Рені» та Констанцем, але запуск глибоководної служби призвів до її непотрібності, і останню баржу буде відправлено 15 червня.
Тим часом турецька судноплавна компанія «Аккон» запустила фідерний сервіс власними суднами до Чорноморська.
За словами Мельниченка, це буде єдиний перевізник, який пропонує власні судна для обслуговування порту, і оскільки він уже обслуговує дунайський порт Ізмаїл, він може мати певну перевагу.
«Він ходить до Ізмаїла і назад з початку війни. Очікується, що його обсяги будуть значними, оскільки клієнти переходять на більші судна та покращують планування», — резюмував консультант.
Раніше ми писали про те, що до порту «Южний» увійшло найбільше судно з початку повномасштабного вторгнення.