У «Резерв+» може з'явитися електронний напрямок на військово-лікарську комісію (ВЛК), але електронні повістки це робота на перспективу.
Про це повідомила заступниця міністра оборони Катерина Чорногоренко в інтерв'ю NV.
Заступниця міністра розповіла, що зараз ведеться робота над тим, щоб надати можливість українцям самим завантажувати направлення на ВЛК у «Резерв+».
«Ми хочемо, щоб ТЦК та СП та військово-лікарська комісія були для військовозобов'язаних максимально зручними, а більшість процесів були цифровими. Однією з наступних функцій Резерв+ буде можливість отримати електронний напрямок на проходження військово-лікарської комісії. Людина, яка завантажила собі Резерв+, може за своїм бажанням у додатку згенерувати цей електронний напрямок. Воно згенерується автоматично, і військово-лікарську комісію можна буде спокійно пройти без додаткового візиту до ТЦК», – заявила Катерина Чорногоренко.
Вона зазначила, що ТЦК не може самостійно направити людині направлення на ВЛК до «Резерву+».
«Сама людина. За його бажанням він може згенерувати собі цей напрямок. Це дуже зручно і виключає необхідність ходити ще раз до ТЦК та СП» – додала заступниця міністра.
Також вона розповіла про можливість отримання повісток в електронному вигляді.
«Зараз, згідно з чинним законодавством, поняття електронної повістки не існує. Поки не буде ухвалено відповідне законодавство, такого функціоналу не розроблятиметься. Наразі не ведеться робота з такої розробки. Якщо буде прийнято відповідне законодавство, буде здійснено відповідне доручення, ми з командою візьмемо це в роботу, проаналізуємо цю можливість технічно і дамо відповідь, яким чином і в який термін ми можемо це зробити», – наголосила заступник міністра.
За словами представника Міноборони, її команда має зробити все, щоб людина могла обрати — бути оповіщеною через фізичне вручення такої повістки або отримати цю повістку будь-яким іншим зручним для нього способом.
Раніше ми писали про те, що станом на 19 червня у мобільному додатку "Резерв+" вже згенеровано понад 500 000 тисяч військово-облікових документів.