Минулого року, незважаючи на зниження вартості бренду Nestle на 7% - до $20,8 млрд, компанія вже 7 років поспіль зберігає лідерство у світовому рейтингу найдорожчих продуктових брендів.
Про це повідомляє PaySpace Magazine із посиланням на звіт Brand Finance.
Видання зазначає, що Lay's, вартість якого зросла до $12 млрд (на 9%), піднявся з третього на другий рядок. Компанія обійшла китайський Yili — його ціна впала на 6% до $11,6 млрд і зараз закриває трійку лідерів рейтингу.
Також повідомляється, що на четверте місце з п'ятого піднявся американський бренд Tyson, який показав минулого року падіння на 5,2% - до $8,27 млрд. Він випередив французький Danone, вартість якого впала на 10,2% - до $8,03 млрд.
Крім того, як пише видання до топ-10 найдорожчих продуктових брендів, також увійшли американські Quaker (+6,5%, до $7,5 млрд), Kellogg's (-16,3%, до $6,1 млрд) і Wrigley (+ 7,5%, до $6 млрд), китайський Mengniu (-11,1%, до $5,4 млрд) та американський Doritos (+12% до $4,6 млрд).
Також зазначається, що загальна вартість ста найдорожчих продуктових брендів знизилася за рік до $268 млрд (на 4%). Серед іншого, це обумовлено тим, що споживачі все частіше віддають перевагу невеликим приватним брендам, які пропонують унікальні та персоналізовані продукти. При цьому найбільше зростання вартості бренду продемонструвало канадський Viterra, який подорожчав на 37% — до $1,1 млрд. Це дозволило йому зайняти 81 рядок (торік компанія не увійшла до рейтингу).
Повідомляється, що серед 100 брендів, що увійшли до рейтингу, 43 американські, 12 — китайські, шість — японські, по чотири представники Швейцарії, Італії, Індії та Німеччини, по три — Канади та Великобританії.
Раніше ми писали про те, що у 2023 році світовий ВВП досяг $105,4 трлн, збільшившись на 3,2%, а США зберігають лідерство у ТОП-20 найбагатших країн із 26% глобального ВВП.