Nestle, Lay's і не тільки: хто увійшов до ТОП-100 найдорожчих продуктових брендів

Загальна вартість ста компаній знизилася за рік на 4% до $268 млрд, а більшість із них американські.
Nestle, Lay's і не тільки: хто увійшов до ТОП-100 найдорожчих продуктових брендів
CHUTTERSNAP / unsplash.com

Минулого року, незважаючи на зниження вартості бренду Nestle на 7% - до $20,8 млрд, компанія вже 7 років поспіль зберігає лідерство у світовому рейтингу найдорожчих продуктових брендів.

Про це повідомляє PaySpace Magazine із посиланням на звіт Brand Finance.

Читайте також:

Видання зазначає, що Lay's, вартість якого зросла до $12 млрд (на 9%), піднявся з третього на другий рядок. Компанія обійшла китайський Yili — його ціна впала на 6% до $11,6 млрд і зараз закриває трійку лідерів рейтингу.

Також повідомляється, що на четверте місце з п'ятого піднявся американський бренд Tyson, який показав минулого року падіння на 5,2% - до $8,27 млрд. Він випередив французький Danone, вартість якого впала на 10,2% - до $8,03 млрд.

Крім того, як пише видання до топ-10 найдорожчих продуктових брендів, також увійшли американські Quaker (+6,5%, до $7,5 млрд), Kellogg's (-16,3%, до $6,1 млрд) і Wrigley (+ 7,5%, до $6 млрд), китайський Mengniu (-11,1%, до $5,4 млрд) та американський Doritos (+12% до $4,6 млрд).

Також зазначається, що загальна вартість ста найдорожчих продуктових брендів знизилася за рік до $268 млрд (на 4%). Серед іншого, це обумовлено тим, що споживачі все частіше віддають перевагу невеликим приватним брендам, які пропонують унікальні та персоналізовані продукти. При цьому найбільше зростання вартості бренду продемонструвало канадський Viterra, який подорожчав на 37% — до $1,1 млрд. Це дозволило йому зайняти 81 рядок (торік компанія не увійшла до рейтингу).

Повідомляється, що серед 100 брендів, що увійшли до рейтингу, 43 американські, 12 — китайські, шість — японські, по чотири представники Швейцарії, Італії, Індії та Німеччини, по три — Канади та Великобританії.

інфографіка
інфографіка / psm7.com

Раніше ми писали про те, що у 2023 році світовий ВВП досяг $105,4 трлн, збільшившись на 3,2%, а США зберігають лідерство у ТОП-20 найбагатших країн із 26% глобального ВВП.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK