Національний коньячний бренд навіть в складні часи розвивається, надає робочі місця, сплачує податки, а також створює нові, якісні продукти.
Новий український коньяк Bogart (Богарт) вийшов на ринок наприкінці 2023 року. З самого початку він заявив про себе як бренд, який проти стереотипів. Як стверджують його творці, це перший коньяк про людей та для людей.
Виробник з успіхом довів споживачу, що український коньяк – це не тільки виноградна лоза, бочки та сигари. А це й легкість, доступність і розкриття власних бажань: змішувати коньяк з чимось чи ні, мати продуктовий набір для гурманів, чи просто зустрітись з друзями на шашликах. То є вибір споживача, якому Bogart повністю довіряє. Адже до лінійки бренду входять 6 видів коньяку: 3 зірки, 4 зірки, 5 зірок, VS, VSOP, VVSOP.
Український коньяк Bogart в першу чергу про людей. Для бренду важливо, що відчуває поціновувач продукту, який в нього настрій, та як пройшов його день. Він для менеджерів та для робітників, для акторів та вчених, для тих, хто працює на свіжому повітрі і для тих, хто рідко виходить із дома, для волонтерів та військових.
Bogart виходить поза межі стандартних коньяків, відкриває нові грані, коньяку та свого споживача. Він за живі емоції — радості, печалі, сорому та приколу. Bogart - коньяк для веселих зустрічей, і для сумних подій, він для вечорів, і якщо треба — він навіть для ранків. Це повною мірою відображається в слогані продукту: «Bogart – багатогранний, як ти».
Креативний підхід взаємодії зі споживачем знайшов шанувальників на сторінках в соцмережах bogart_ua:
- фейсбук – https://www.facebook.com/bogartua/
- інстаграм – https://www.instagram.com/bogart_ua
- тікток – https://www.tiktok.com/@bogart_ua
Надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров'я.