Попри війну, український виробник коньяку Bogart продовжує працювати та сплачувати податки
Реклама

Попри війну, український виробник коньяку Bogart продовжує працювати та сплачувати податки
Пресслужба

Національний коньячний бренд навіть в складні часи розвивається, надає робочі місця, сплачує податки, а також створює нові, якісні продукти.

Новий український коньяк Bogart (Богарт) вийшов на ринок наприкінці 2023 року. З самого початку він заявив про себе як бренд, який проти стереотипів. Як стверджують його творці, це перший коньяк про людей та для людей.

Виробник з успіхом довів споживачу, що український коньяк – це не тільки виноградна лоза, бочки та сигари. А це й легкість, доступність і розкриття власних бажань: змішувати коньяк з чимось чи ні, мати продуктовий набір для гурманів, чи просто зустрітись з друзями на шашликах. То є вибір споживача, якому Bogart повністю довіряє. Адже до лінійки бренду входять 6 видів коньяку: 3 зірки, 4 зірки, 5 зірок, VS, VSOP, VVSOP.

Український коньяк Bogart в першу чергу про людей. Для бренду важливо, що відчуває поціновувач продукту, який в нього настрій, та як пройшов його день. Він для менеджерів та для робітників, для акторів та вчених, для тих, хто працює на свіжому повітрі і для тих, хто рідко виходить із дома, для волонтерів та військових.

Bogart виходить поза межі стандартних коньяків, відкриває нові грані, коньяку та свого споживача. Він за живі емоції — радості, печалі, сорому та приколу. Bogart  - коньяк для веселих зустрічей, і для сумних подій, він для вечорів, і якщо треба — він навіть для ранків. Це повною мірою відображається в слогані продукту: «Bogart – багатогранний, як ти».

Креативний підхід взаємодії зі споживачем знайшов шанувальників на сторінках в соцмережах bogart_ua:

Надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров'я.



ТОП-Новости

x
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознакомлен(а) / OK