Золоті собачі миски, вуха з коноплі та навіть труни: незвичні і цікаві бренди від знаменитостей, про які ви могли не чути

Селебріті подбають про ваш одяг, фізичний стан, смачний перекус і навіть вічний спокій.
Золоті собачі миски, вуха з коноплі та навіть труни: незвичні і цікаві бренди від знаменитостей,  про які ви могли не чути
Колаж: dengi.ua

Не секрет, що знаменитості створюють власні торгові бренди насамперед для підтримки популярності. Проте доля продукції повністю залежить від її сприйняття авдиторією. Тож важливим стає те, що саме у підсумку від зіркового бренду отримують фанати і просто сторонні споживачі. І в цьому контексті відомо як про вдалі продукти, котрі стали хітами, так і про відверто дивні та провальні речі, які всі скоріше хотіли забути.

Редакція dengi.ua цього разу вирішила не розглядати суто хороші чи погані торгові бренди. Натомість ми відібрали товари, які, на нашу думку, є просто цікавими, дечимсь незвичними, місцями трешовими і врешті просто вартими уваги. Більшість позицій зі списку можна навіть прямо зараз легко знайти і замовити. Тож можете вже готувати свої гаманці!

1. Пудинг для нарощування м’язів від Рембо

musclesprod.com

«Чудодійний» пудінг хоч і був присутній на полицях спеціалізованих магазинів, однак недовго. У 2004 році NBC News писало, що легендарний актор Сільвестр Сталлоне, який подарував нам іконічні образи Джона Рембо та Роккі Бальбоа, заснував компанію Instone LCC. Вона орієнтувалася на випуск продукції для тих, хто хоче наростити м’язи чи просто шукає швидкий і здоровий перекус. Для просування свого «супер фуду» Сталлоне обрав компанію GNC Nutrition Centers Inc., яка, своєю чергою, отримала зірку на обкладинці.

Продукт отримав назву “Sylvester Stallone Low Carb Pudding”, який, на думку актора, напевно мав зробити з усіх охочих справжніх Рембо. Ми не знаємо, чи дійсно після споживання пудінгу клієнти відправлялися самотужки успішно нищити військові бази у В’єтнамі та Афганістані, однак точно знаємо, що ця продукція не мала високого попиту і компанія Instone LCC перестала існувати десь у середині 2000-х.

2. Собачі аксесуари від Snoop Dogg

snoopdoggiedoggs.com

“Якщо мої собаки не свіжі, я не свіжий”, — сказав відомий репер і запустив у 2022 році лінійку преміальних аксесуарів для домашніх улюбленців Snoop Doggie Doggs. На сайті можна знайти для собак одяг, м’які іграшки, повідки, шапки, а також навіть золоті та срібні миски. Наразі доступні такі лінійки продукції: “Halftime”, “Classic Snoop”, “Mic Drop”, “Off The Chain”, “Throw a Dogg a Bone” та “Boss Lady”. Ціни на товари варіюються від $9.99 до $64.99.

3. Марихуана від “Залізного Майка”

coldcreekextracts.com

З 2016 року Майк Тайсон продає продукти канабісу через власний бренд Tyson Holistic. Загалом, як повідомляє The Sun, легендарний боксер заробляє на цьому близько 500 тис. фунтів стерлінгів щомісяця. Крім того, не так давно Майк запустив нову компанію в цій сфері під назвою Tyson 2.0., через яку почав продавати їстівні надкушені вуха із канабісу. Товар має назву “Mike Bites” і присвячений скандальному поєдинку 1997 року, де “Залізний Майк” вирішив скуштувати вухо свого суперника Евандера Холіфілда.

Тайсон також подбав і про чудовий сон своїх споживачів, випустивши “Night Bites” – жувальні цукерки з вмістом канабісу. Схоже, на думку легендарного боксера, за будь-яке молоко з безсонням найкраще справляється саме марихуана.

4. Вихід на біс у труні від KISS

mentalfloss.com

Учасники легендарної групи представили свою екстравагантну  річ на виставці Licensing 2001 International у Нью-Йорку. Труна офіційно називалася “KISS Kasket” і мала рекомендовану ціну в $4700 (без автографів — від $3300 до $3900). Купити її можна було через офіційний сайт гурту, де також зазначалося, що на виробі розміщено логотип гурту та зображення учасників, а по боках наявний напис “KISS Forever”. У рекламних проспектах повідомлялося, що труна може бути корисною ще за життя покупця, бо є водонепроникною і там можна охолоджувати напої, просто насипавши всередину льоду.

Відомо, що в 2004 році у “KISS Kasket” хоронили одного із засновників гурту Pantera — Даймбега Даррелла, а згодом, у 2018, його брата Вінні Пола Еббота. Придбати таку труну можна і сьогодні, якщо вам хочеться всіх здивувати після своєї смерті, ну, або ж довести оточенню свою фанатську любов до KISS.

5. Товари для дому від Кортні Кокс

homecourt.co

Зірка кінофраншизи “Крик” та телесеріалу “Друзі” Кортні Кокс у 2022 році запустила власну лінійку товарів для дому. Бренд отримав назву Homecourt і пропонує свічки, мило для посуду, всілякі гелі для душу різних смаків, освіжувачі повітр, та багато іншого. Зазначимо, що ціни на продукцію є різними і, можливо, дещо кусаються.

До прикладу на сайті можна знайти як лімітований набір з 5 свічок за $350, так і засіб для очищення поверхонь за $25 чи крем для рук за $45. Зрозуміло, що на ринку є багато схожих якісних товарів і за меншу суму. Однак це все-таки бренд від селебріті.  

6. Пончики від справжнього кіношного лиходія

trejosdonuts.com

Денні Трехо не лише мав кримінальне минуле, де фігурували наркотики, пограбування і навіть в’язниці, а й запам’ятався як виконавець “лихих ролей” на екранах. У послужному списку актора такі відомі фільми, як “Від заходу до світанку”, “Мачете”, “Хижаки”. Денні Трехо переконаний, що немає значення, де людина починає, а важливо, ким вона буде у кінці. Відтак він пройшов шлях від в’язня до відомого актора і… продавця пончиків, а чому б і ні?

Як повідомляє Daily Meal, у 2017 році Денні Трехо відкрив у Лос-Анджелесі свою крамничку пончиків Trejo's Donuts. Яскраво-рожева будівля має доволі скромне планування, а обслуговують у ній клієнтські замовлення лише на винос. Навряд цей заклад в години від заходу до світанку перетворюється на стрип-бар із жахливими вампірами, однак цей недолік Trejo's Donuts компенсує різноманіттям смаків пончиків, які відповідають традиціям мексиканської кухні. Для прикладу, тут можна зустріти начо пончик та смаколик із смаком текіли.

7. “Найкращі” у світі стейки від Трампа

finance.yahoo.com

Дональд Трамп, відомий своєю неймовірною самовпевненістю, у 2007 році вирішив, що є експертом у стейках. Тоді він запустив продукцію “Trump Steaks”, і назвав її найкращою у світі, про що свідчив відповідний напис на упаковці. Ціни на м’ясо, як правило, теж були «найкращими» — від $199 до $999. Однак, як писало BBC, цим гастрономічним шедеврам вдалося протриматися на ринку лише кілька місяців. Стейки критикували за надмірну жирність та невиправдано високу ціну. 

8. Дуже особисті свічки від Гвінет Пелтроу

theguardian.com

Відома насамперед за своїми ролями у фільмах про “Залізну людину”, Гвінет Пелтроу має власний бренд Goop, який знають за доволі специфічною продукцією. У 2020-му компанія авторки випустила свічку з назвою “This Smells Like My Vagina”. Хоч назва і справді є провокативною, однак як зазначає Vogue India, свічка містить ноти герані, цитрусового бергамоту, кедру та дамаської троянди. Продукт коштує доволі недешево — $75, проте непогано продається.

9. Нафарбуйся і закуси їстівною косметикою від Джессіки Сімпсон

popcrush.com

У 2004 році відома співачка та актриса запустила власну лінію їстівної косметики Dessert Beauty by Jessica Simpson. Продукція складалася з блисків для губ, шампунів, кремів, парфумів, гелів для душу, та інших корисних для дівчат дрібниць. Однак лінійка довго не проіснувала. А все через інциденти зі споживачами та кілька судових позовів. Зокрема одна з клієнток отримала молочницю після користування гелем для душу, а іншу переслідували бджоли через запах парфумів. Відтак дану продукцію сьогодні можна знайти хіба-що на Ebay.

10.  Жіноче і чоловіче взуття від гітариста Карлоса Сантани

carlosshoes.com

Легендарний музикант запустив бренд жіночого взуття Carlos by Carlos Santana ще у 2001 році. Однак у 2019-му завершилася ліцензійна угода із компанією Caleres, що займалася виробництвом товарів, а тому продукція від Сантани на певний час зникла з ринку. Проте, як йдеться на офіційному сайті музиканта, вже у 2022 році гітарист перезапустив бренд з новою колекцією. Серед товарів є кросівки, шкіряні черевики, замшеві чоботи, босоніжки. Ціни на сайті різноманітні і варіюються від $30 до понад $100. На догоду чоловікам у Сантани створили дороге шкіряне та замшеве взуття. Ціни на нього стартують від $100. 
 
Андрій Король для dengi.ua


ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK