Непрацюючі реєстри: у Мін'юсті розповіли, як закрити ФОП після масованої кібератаки

Кабмін ухвалив постанову, яка регулює порядок припинення підприємницької діяльності в умовах тимчасового обмеження доступу до ЄДР.
Непрацюючі реєстри: у Мін'юсті розповіли, як закрити ФОП після масованої кібератаки
ФОП можуть подавати заяви про припинення діяльності у паперовій формі у будь-який податковий орган або через портал Дія / Колаж: dengi.ua

Уряд врегулював питання закриття ФОП у період відновлення роботи держреєстрів, ухваливши відповідну Постанову, яка регулює порядок державної реєстрації зміни місцезнаходження чи припинення підприємницької діяльності в умовах тимчасового обмеження доступу до Єдиних державних реєстрів у результаті масштабної кібератаки.

Про це повідомляє прес-служба Сумського управління юстиції

Читайте також:

Зазначається, що згідно з постановою, підприємці можуть подавати заяви про зміну місцезнаходження або припинення підприємницької діяльності таким чином:

  • У паперовій формі особисто у будь-який податковий орган незалежно від місцезнаходження ФОП.
  • В електронній формі через портал Дія.

Повідомляється, що податкові органи вносять відповідні відомості до своїх інформаційних систем, а у разі подання заяви у паперовій формі — передають їх Міністерству юстиції.

«Реєстрація змін здійснюється Міністерством юстиції у день отримання заяви від податкового органу чи порталу «Дія» без внесення відомостей до ЄДР. Датою реєстрації вважається дата подання заяви», - наголосили у відомстві.

Також наголошується, що скористатися послугою можуть фізичні особи-підприємці, які мають:

  • Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
  • Або використовують паспортні дані замість картки платника податків.

Як закрити ФОП через портал «Дія»:

  • Авторизуйтесь на порталі.
  • Виберіть послугу «Закриття ФОП».
  • Натисніть кнопку «Подати заяву».
  • Перевірте дані.
  • Підпишіть заяву кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
  • Подані заяви можна відстежувати у розділі «Послуги – Замовні послуги».

Після відновлення доступу до ЄДР Міністерство юстиції забезпечить актуалізацію даних із збереженням дат реєстрації.

Раніше ми писали про те, що Кабмін автоматично продовжив бронювання працівників від мобілізації через кібератаки на держреєстри.



x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK