Укрпошта запустила новий сервіс: що зміниться для клієнтів

Сервіс особливо актуальний для бізнесу, що працює з інтернет-продажами.
Ілюстративне фото / facebook.com/ukrposhta
Ілюстративне фото / facebook.com/ukrposhta

АТ "Укрпошта" запустило для клієнтів новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати. Про це повідомила пресслужба компанії.

"Зробити це можна в особистому кабінеті на сайті, у мобільному застосунку та у відділенні. Тепер користувач може відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад за іншим у разі потреби", - йдеться в повідомленні.

Читайте також:

У компанії розповіли, що для зворотних відправлень пропонуються два тарифи на вибір: "Базовий" або "Пріоритетний". Посилки, оформлені за тарифом "Пріоритетний", обробляються першочергово та доставляються в найкоротші терміни.  

Зазначається, що скористатися послугою необхідно під час створення відправлення. Якщо відправник не обрав тариф, система автоматично застосує "Базовий".

"Ми розуміємо, як важливо для клієнтів мати можливість швидко та без зайвого клопоту повернути товар. Саме тому запускаємо сервіс, який дозволить це зробити максимально просто... Це особливо важливо для бізнесу, який прагне підвищити якість обслуговування та мінімізувати витрати на логістику без шкоди для клієнтського досвіду", - прокоментував генеральний директор АТ "Укрпошта" Ігор Смілянський.

Раніше ми писали, що 2024 року національний поштовий оператор "Укрпошта" отримав 12,9 млрд грн доходу, що на 1,3 млрд грн, або 12,1%, більше за показники 2023 року.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK